Header Ads

elefant.ro

Un FOTOMODEL a hotarat sa-si testeze IUBITUL

Un FOTOMODEL a hotarat sa-si testeze IUBITUL pe vârful unui zgârie-nori din DUBAI.. Dar Vezi ce a Urmat..






TEST Cât de bine îţi cunoşti iubitul/iubita 

 1. Unde m-am născut? 
2. Unde am crescut?
 3. Cine este prietenul meu din copilărie?
 4. Numeşte una din amintirile mele preferate de când eram copil. 
 5. Care era jocul meu favorit când eram mic/ă? 
 6. Cine sunt cei mai buni prieteni ai mei acum?  
7. Care este cea mai mare teamă a mea?
  8. Care este sărbătoarea mea preferată?  
9. Cum îmi place cel mai mult să mă distrez? 
 10. Ce mă face să mă simt stresat?  
11. Ce mă întristează?  
12. Ce mă îngrijorează cel mai tare? 
 13. Ce mă face fericit/ă?
  14. Care este filmul meu preferat? 
 15. Care este mâncarea mea favorită?
  16. Care este cel mai jenant moment din viaţa mea? 
 17. Care este culoarea mea preferată?
  18. Cum m-aş descrie? 
 19. Ce gen de muzică ascult? 
20. Care este melodia mea preferată?  
21. Ce sper şi ce aştept de la viitor?  
22. Am porecle? Care sunt acestea?
  23. Dacă aş câştiga la loterie, ce aş face cu banii? 
 24. Pe cine admir cel mai mult şi de ce? 
 25. Ce loc mi-aş dori foarte tare să vizitez?

Niciun comentariu

Imagini pentru teme create de compassandcamera. Un produs Blogger.