Header Ads

elefant.ro

Anca, sotia lui Leo, a ciufulit-o grav pe Loredana Chivu!

Anca, sotia lui Leo, a ciufulit-o grav pe Loredana Chivu! "Vrei sa te tund?!" - Leo a luat-o razna! "Ciorilor, iesiti afara!"

Ceea ce se anunta a fi o confruntare pasnica intre Loredana Chivu si Anca, sotia lui Leo de la Strehaia, s-a transoformat intr-un scandal monstru.








Cele doua s-au certat ca la usa cortului, iar lucrurile au scapat de sub control. La un moment dat, Anca n-a mai putut sa se stapaneasca si a lovit-o pe Loredana. In acel moment, Leo si-a iesit din minti si a abia a putut fi stapanit.

Aici ai dialogul dintre cei trei:



Anca: "Pe mine nu ma intereseaza certificatul de casatorie. Aia e o hartie. Il duc cu forta, cu bataia la Strehaia. Daca el a avut soarta asta, poate sa o schimbe el? Nu inteleg ce a cautat la mine in casa, in dulapul meu, in hainele mele?! Nu trebuia sa intre. E casa pe numele meu, nu pe al lui? Cum ai avut curajul ala? Eu n-am avut curaj sa vin peste el sa vad ce face!"

Loredana: "Eu nu am nicio relatie cu el. Am fost doar in vizita si atat."

Anca: "Nu stiu de ce nu te-a omorat lumea acolo. Ma mir!"

Loredana: "Tu de ce nu ai venit cand l-ai vazut pe la TV cu alta femeie? De ce apari acum?"

Anca: "Eu am venit aici sa ii cer lui socoteala. De ce a adus-o pe asta la mine in casa?"

Leo: "Sa plece de aici! Nu vine ea mie sa imi ceara socoteala!"

Anca: "Loredana, vrei sa te tund acum? Ce cautai la mine in casa?"

Leo: "Sunteti niste ciori! Iesiti afara de aici!Sunteti nesimtite si atat!"


Loredana: "Ce a facut ea a aratat ca pana acum s-a jelit si s-a victimizat degeaba. Asta e caracterul ei. Eu nu vreau sa mai fiu implicata in scandalul asta. Sa stie lumea ca de ani de zile ei nu mai au nicio relatie."

Leo: "A venit si ea o tiganca de la Strehaia sa vorbeasca pe la televizor. Ciorile astea vor sa imi faca si mie viata. Cum sa traiesc eu asa femeie in casa?!"

Loredana: "Ea a plans la televizor doua saptamani, iar eu, Loredana, pe care Leo n-a atins-o niciodata si n-am avut nicio relatie, ea vine si trage de mine si iar pe alte pe care Leo le-a bagat in pat, nu le-a facut nimic. Sa stie toata tara ce se intampla aici"
Leo: "Anca joaca teatru la misto de doua saptamani. Acum ce sa fac? Sa o las sa imi sara in cap, sa dea in mine? Cum pot sa stau cu asemenea femeie in casa, ca daca o enervez imi da in cap, imi baga otrava in mancare. Imi pare rau de ea, dar asta este, frate, nu mai am nicio treaba cu ea."

Anca: "El venea acasa la mine si m-am facut mereu ca nu stiu nimic, eram muta, tacuta, sa nu se supere lumea, copiii si el spune ca eram agresiva. Prostule, n-ai stiut nimic?! O sa ii spun iubi, ca mi-a mancat ficatul"

Leo: "Sa fie saracia pe capul tau daca imi spui tu iubi! Uite-o pe nesimtita, cum s-a dat ea la mine, cum a ridicat mana la barbat. Esti vrajitoare, frumoasa ca muma padurii"

Anca: "Loredana, sa nu mananci peste niciodata, ca poate iti explodeaza buzele alea, se desumfla, iti spargi buzicile alea"

Loredana: "Tie nu iti place pestele?!"





Sursa: WowBiz

Niciun comentariu

Imagini pentru teme create de compassandcamera. Un produs Blogger.